Børneteater med Teatertruppen Hr. Teater opfører Chicks d. 7. marts 2020
Skuespillerne Camilla Maike Juul Jensen og Ida Kenskov!

Om dette arrangement

Lokalitet
Rønne Bibliotek
Pingels Allé 1
3700 Rønne
Lokale
Salen
Arrangører
Målgruppe

Chicks – to burhøns oplever friheden for første gang

Teatertruppen Hr. Teater

De to burhøns, storesøster Hilda og lillesøster Gump, lever side om side sammenklemt i et bur, indtil de opdager verdenen udenfor buret. Hilda er rap og kvik – Gump er lidt tung, men også modig. Sammen oplever de nu et eventyr med op- og nedture i flyvekunstens udfordringer og forbløffelse og stolthed over deres, nu, fritgående æg. Har de to høns mon stadig brug for hinanden på den anden side af buret?

CHICKS er en ordløs klovnefortælling, fortalt gennem kropssprog, gavmild mimik og finurlige gags. Den handler om universelle temaer som frihed og fangeskab, frygten for det ukendte, om at føle sig malplaceret og kampen for anerkendelse. Alle kan grine med på tværs af alder og sprog.

MÅLGRUPPE: Fra 4 år

BILLETTER: Gratis billetter i Børnebiblioteket, Rønne, fra fredag d. 21. februar

Smugkig lille video om forestillingen!