Emmanuel Macron møder danske studerende, livestream fra Den Sorte Diamant, 28.8.18

Emmanuel Macron møder danske studerende

Den franske præsident Emmanuel Macron og statsminister Lars Løkke Rasmussen debatterer Europas fremtid i dialog med danske studerende.

Undervejs i debatten vil publikum - også på Bornholm - kunne sende spørgsmål til Emmanuel Macron og Lars Løkke Rasmussen på sms.

Arrangementet, der er et samarbejde mellem Københavns Universitet, Udenrigsministeriet, Den Franske Ambassade og Statsministeriet, vil blive streamet til en række biblioteker i hele landet.

NB! Det offentlige arrangementet i Dronningesalen på Det Kgl. Bibliotek er primært for medlemmer af Det Kgl. Biblioteks studenter-netværk Students Only! og studerende fra Københavns Universitet.