Som lyset i en Renoir

Rønne Bibliotek, Bornholms Folkebiblioteker

Som lyset i en Renoir

Fortælleaften med Anne Marie Helger og Marianne Paul

Kom og fejr foråret, fortælleglæden og den franske magi

Som lyset i en Renoir er ikke en helt almindelig bog – den er et lydværk – en  række fabelfranske fortællinger med musik af Georges Delerue, skrevet af Marianne Paul og fortryllende indlæst af Anne Marie Helger.

Anne Marie Helger vil give et portræt af sin frankofile farmor, og fortælle om barndommens hyggelige aftener i familiens biblioteksstue, og hun vil læse op fra Som lyset i en Renoir. Marianne Paul fortæller om baggrunden for bogen og hendes tilknytning til Champagne-distriktet.

Vi skal rejse gennem årstider, landskaber og byer; man kommer tæt på det store i det små – på den verden som befrugter os og gør os levende.

Mød de to kvinder på Rønne Bibliotek sammen med Jeppe Helweg, der vil akkompagnere aftenen med musik på klarinetten.

Til sidst kan der stilles spørgsmål, og der vil blive mulighed for at købe et signeret eksemplar på Mp3-cd til favorabel pris. (100,-kr.)

BILLETTER: Gratis - hent billet i voksenafdelingen

Reservér 'Som lyset i en Renoir'

GennemseGennemse
  • Lyd (cd-mp3)