Huskelisten

Du kan lave din egen huskeliste og definere søgninger du vil følge

Sådan tilføjer du en titel til 'Min liste'

• Log på

• Søg den titel frem, du ønsker at gemme (er du ikke logget på 'Min konto', vil du blive bedt om det, før titlen kan gemmes på din huskeliste)

• Klik på 'Tilføj til liste' til højre eller nedenfor titlen

Du kan også nemt fjerne titler fra 'Min liste': Til højre for den enkelte titel på listen klikker du på 'Fjern fra listen'.

Følg en eller flere søgninger

Hvis du gerne vil følge med inden for forskellige områder, som interesserer dig, så er det oplagt at gemme en søgning.

• Søg fx på 'sara blædel' i det almindelige søgefelt i toppen af siden
  • Eller søg i 'Avanceret søgning' (nåes via forsiden) og tast fx. 'film' i emnefeltet, vælg 'fransk' i sprogmenuen og 'dvd' under 'Materialetype'. Dit søgeresultat viser derpå franske film på dvd.
  • For at gemme en af disse søgninger klikker du på stjernen i søgefeltet i den blå vandrette bar.

Nu kan du genfinde søgningerne under 'Mine gemte søgninger'. Herfra kan du også nemt slette en søgning igen.

Når du skal genfinde 'Mit bibliotek'

• Klik på 'Min konto' øverst til højre i den gule topbar
  • Klik på 'Mit personlige bibliotek' på dropdown-listen
  • Her finder du 'Mit bibliotek' inkl. huskeliste og andre ting du følger på hjemmesiden.

Nyt på app'en

Du kan gemme din lånerhistorik - altså se hvad du tidligere har lånt. Læs hvordan. Historikken gælder fra det øjeblik du har aktiveret 'opsamling af data' på app'en.

Spørgsmål: Bornholms Folkebiblioteker, tlf. 5692 6800 eller e-mail