Nyt på hylderne: Følg med i bibliotekets nye materialer!
Følg med i bibliotekets nyindkøb for voksne

Nyt på hylderne - følg med i alt det nye

27.04.22
I vores nyhedsbrev 'Nyt på hylderne' kan du følge med i vores nyindkøbte materialer på ugentlig basis

Tegn abonnement på en e-mail med bibliotekets nye materialer for voksne inden for de områder, som interesserer dig. Skøn- og faglitteratur, film, musik, spil.

Vi sender dig en opdateret liste hver mandag på e-mail.

Når du abonnerer, vil du hver mandag modtage e-mail fra os - dog betinget af om vi i den pågældende uge har indkøbt titler inden for de emner, du har 'hakket af'. Det kunne være sci-fi, psykologi, digte, natur, krimi, Bornholm, mad, film, slægtsromaner, pædagogik og meget andet. Fra e-mailen kan du klikke videre og reservere den titel, der vækker din interesse.

Tegn abonnement: Nyt på hylderne

I løbet af foråret etablerer vi en tilsvarende service for materialer for børn og unge.

Spørgsmål: Rønne Bibliotek