Husk hvad du har lånt - ny funktion app'en
Hent den nye version af app'en, ver. 3.3.1

Husk hvad du har lånt!

21.01.21
Lav en liste over bøger, du har læst

Se din lånehistorik i appen 'Biblioteket' og få personlige anbefalinger

Du kan nu hente den nyeste version af 'Biblioteket' (ver. 3.4.1) i App Store og Google Play Store. Opdateringen gør det muligt at få overblik over din lånehistorik - og som allernyeste tilbud flere personlige anbefalinger.

Lånehistorikken finder du under 'Min side', allernederst.

Tip: Se en video om at bruge lånehistorikken.

Sådan aktiverer du lånehistorikken

Hvis du ønsker at få adgang til de nye funktioner, skal du først acceptere, at der bliver opsamlet data om dig i 'Privatlivspolitik'.

Du bliver automatisk bedt om at tage stilling til dette, når du logger ind første gang. Hvis du allerede har brugt app'en længe, kan du aktivere historikken sådan:

• Klik på 'Min side'
  • Klik på 'Indstillinger' (øverst til højre i det blå felt)
  • Klik på tandhjulet/indstillinger
  • Scroll helt ned og klik på'Mine data'
  • Aktivér 'Opsaml data'

Giver du tilladelse til opsamling af data, vil dine lån fremover blive samlet på en liste under 'Lånehistorik'.

Bemærk, at det kun er muligt at se lån, der er oprettet efter den dato, du afgav din tilladelse. Du kan dog manuelt tilføje materialer til din lånerhistorik. Det gør du ved at søge materialet frem i app'en og klikke på de tre prikker øverste i højre hjørne.

Eventuelle spørgsmål: Kontakt os på tlf. 5692 6800