Kulturugen 2021: Spildag med bræt og brikker
Kom og spil med os sidste søndag i Kulturugen

Forhallen og rundt i biblioteket

Spildag med bræt og brikker

Vi stiller op med et bredt udvalg af bræt- og kortspil af alle slags!

Spil kan noget særligt i forhold til at skabe sjovt og spændende samvær, også med folk man måske ikke kender i forvejen. Selv om spillereglerne ligger fast på forhånd, kan alt ske, da udfaldet altid er afhængigt af held, taktik og ind i mellem også af et godt pokerfjæs!

Vi stiller op med et bredt udvalg af bræt- og kortspil af alle slags. Fra Mini-curling til Klask!; fra de evige klassikere som skak til de allernyeste mystery puzzles (som bestemt ikke er for sarte sjæle). Børnespil, familiespil, selskabsspil, strategispil, voksenspil, puslespil og sågar en-personers-spil for den som vil prøve kræfter med det!

Vi har spil, som passer til børn fra 4 år og op - og på alle niveauer. Bibliotekets dygtige spil-bibliotekarer hjælper og vejleder.

Tilmelding ikke nødvendig.

Støt Kulturugen og køb et armbånd.