Vores kollegaer fra biblioteket var fuldstændig klare på at quizze

Og vinderen blev...

29.04.21
Peterskolen tog sejren i årets lokale Smart, Parat, Svar finale

I en tæt kamp mellem henholdsvis Kongeskærskolen i Allinge, Peterskolen i Rønne og Rønne Privatskole, blev Bornholms klogeste 6. klasse 2021 fundet i går onsdag d. 28/4.

Stillingen var meget tæt, og det var kun få point der skilte de tre klasser ad, i kampen om titlen som Bornholms klogeste 6. klasse 2021. Det blev altså Peterskolen der vandt og dermed sikrede sig en plads i landsfinalen, som i år afvikles digitalt d. 19. maj.

Hele finalen, som også blev afviklet digitalt, kan findes på TV2Bornholms hjemmeside her. Prøv selv at quizze med og se om du er klogere end Bornholms klogeste 6. klasse.

Vi ønsker Peterskolen stort tillykke og held og lykke, når de skal videre til landsfinalen d. 19. maj.