Sofus tog 1. pladsen for flest læste sider

Readathon vel overstået

14.11.22
I denne weekend afholdt vi læsemarathon, det såkaldte Readathon, på Hasle bibliotek.

21 friske børn fra hele øen deltog i årets Readathon, som i år foregik på Hasle Bibliotek, fra fredag eftermiddag til lørdag morgen.

Udrustet med madrasser, tæpper, puder og en masse godt læsestof, fik vi endelig, efter 2 års corona pause, taget hul på endnu et Readathon. Det går simpelthen ud på at få læst så mange sider som muligt, i løbet af de 18 timer vi er sammen på biblioteket.

Det lykkedes flere børn at holde sig vågne hele natten, hvor de udover at læse, også fik spillet diverse brætspil og og hygget sig med hinanden.

Gik du glip af årets Readathon, så hold øje med vores hjemmeside og Facebook i det nye år, hvor det vil fremgå hvor og hvornår vi afholder det næste arrangement.