Én af de mange fine forestillinger på festivallen
Glæd dig til "Faster Lizzies jul"
Hold øje med forestillingen "Cirkel" til de mindste

Børneteaterfestival i Holbæk

21.06.21
I den just overståede weekend, trodsede bibliotekets medarbejdere Lea og Monica hedebølgen, for at tage på årets børneteaterfestival.

På Bornholms Folkebiblioteker har vi tradition for at afholde ca. 4-5 børneteaterforestillinger om året, primært for de mindste børn i før-skole-alderen. Dette har naturligvis været udfordret af COVID-19 situationen, men nu ser det ud til at det endelig kan lade sig gøre igen.

En gang om året plejer vi at sende to medarbejdere af sted på festival, så vi kan udvælge de bedste forestillinger til Jer. Det sker normalt i april måned, men som med så meget andet, blev festivallen udsat i år. Men nu er Lea og Monica vendt hjem med baggagen fuld af fantastiske børneteater oplevelser, som vi glæder os til at vise for Jer.

Glæd jer bl.a. til forestillingen Cirkel af Teater Baglandet og den hyggelige juleforestilling Faster Lizzies jul også af Teater Baglandet. Begge forestillinger bliver vist på Rønne Bibliotek.

Hold øje med vores hjemmeside og Facebook, når vi til efteråret tilbyder børneteaterforestillinger igen.