Nyt på hylderne: Følg med i bibliotekets nye materialer!
Følg med i bibliotekets nye materialer

Nyt på hylderne - også for børn og unge

21.09.22
Mange følger allerede med i bibliotekets nye voksenbøger, som vi lancerede i foråret - nu kan I også abonnere på mails med nye materialer for børn og unge.

Vi har arbejdet hårdt på også at tilbyde nyhedsmails med nye bøger for børn og unge, og nu er løsningen heldigvis parat.​ Så uanset om bibliotekets bøger interesserer dig som privatperson, forælder eller i dit professionelle virke, har du nu god allround mulighed for at følge med.

Pr. målgruppe kan du fx. få nyt om begynderlæsning, fantasy, fodbold, billedbøger, sci-fi, psykologi, young adult, krimi, Bornholm, mad, film, spil, slægtsromaner,
pædagogik og meget andet.

Du vil få mail(s) hver mandag afhængigt af, hvad vi har købt ind inden for den enkelte genre. Kom i gang med at abonnere.