Folkeuniversitetets nye program ligger parat
Folkeuniversitetets nye program ligger parat - hent det på biblioteket

Folkeuniversitetet - ny sæson

02.08.24
Vitaminer til hjernen

Vi er nu klar til at løfte sløret for den kommende sæsons spændende program - lidt færre tilbud end i tidligere, men også inspirerende nyskabelser.

Programmet byder blandt andet på en filosofisk dannelsesrejse, et indblik i Grundtvigs verden og en introduktion til scenekunst, dets tradition og nye tendenser. Få en spændende vinter og tag gerne naboen med.

Hent det trykte program på bibliotekerne eller download programhæftet (pdf).

Folkeuniversitetets undervisning er åben for alle. Der kræves ingen specielle forkundskaber. I programmet kan du læse om pris og rabatmuligheder.

Bornholms Folkeuniversitet er en del af Folkeuniversitetet i Danmark, der arrangerer foredrag og kurser. Bornholms Folkeuniversitet formidler både foredrag og andre videregående undervisningstilbud i et bredt samarbejde med foreninger og institutioner på Bornholm.

Spørgsmål: Bibliotekar David Bendixen, e-mail david.bendixen@brk.dk