Børneteater for de 3-6-årige: Der var engang - Venskab
Kom og oplev Teater Nordkraft (foto: Martin Høyer Poulsen)

Børneteater: Der var engang - Venskab

Børneforestilling af Teater Nordkraft

Har du en rigtig god ven? Hvad gør du når din ven er ked af det? Hvordan er man en god ven?

Sjovt og nyskabende teater for alle de vigtige venskaber som børn er i gang med at lære at skabe. Børnene er med til at styre fortællingens gang med deres egne historier, som bliver en del af forestillingen. Forestillingerne ændrer sig, afhængigt af, hvad der netop fylder i børnenes liv den dag – ingen er ens.

Forestillingens to medvirkende medbringer kostumer, rekvisitter og fantasi, og skaber et glitrende, legende univers, som man gerne må røre ved! Børnene opmuntres til at lege videre med fortællinger og historier.

Målgruppe: 3-6 år

Tilmelding: Gratis på tlf. 5692 6800 eller roennebibliotek@brk.dk (notér at I ønsker billetter til kl. 10 eller 11.30)

Vigtigt: Max. en voksen pr. familie, da der kun er 35 pladser.