Invitation til åbent inspirations- og debatmøde på Rønne Bibliotek

Tilmeld dig

Invitation: Dit, mit, vores bibliotek

Bornholms Biblioteker inviterer til åbent inspirations- og debatmøde d. 2. maj på Rønne Bibliotek.

Et godt bibliotek

Mange borgere bruger jævnligt biblioteket, men hvad er et godt bibliotek egentlig for dig - og for din nabo?

Drøm stort

Kom og hjælp os med ideer: Hvordan skal fremtidens bornholmske bibliotekstilbud, se ud?

Vi håber på, at så mange som muligt, vil dukke op og sige deres mening. Af hensyn til planlægning og forplejning, er tilmelding nødvendig.
Tilmelding: Tilmeld dig her: www.mitarrangement.dk/voresbibliotek senest d. 30. april.

Vi tager forbehold for mindre ændringer i programmet.

17.00 - 17.05: Velkomst ved Jon Madsen - leder af Bornholms Biblioteker

17.05 - 17.10: Et par indledende ord til aftenens debat ved Niclas Fick - forperson for Fritids-, Kultur- og Lokalsamfundsudvalget

17.10 - 17.20: Præsentation af strategiprojektet ved projektgruppen

17.20 - 17.40: Inspirationsoplæg: Hvilke tendenser tegner fremtidens folkebiblioteker på landsplan - Tænketanken Fremtidens Biblioteker v/Direktør Lotte Hviid Dyrbye

17.40 - 18.10: Paneldebat: Hvordan kan det fremtidige bibliotekstilbud skrues sammen - så det både tilgodeser borgernes behov bedst muligt, og tilfører det bornholmske samfund størst værdi?

Paneldeltagere

• Dennis Gade Kofod - forfatter og debattør
  • Tine Segel - forperson for fagforbundet Kultur og Information
  • Pernille Kofod Lydolph - direktør for Destination Bornholm