Vær med i Danmarks største læsekonkurrence for børn

Vær med i konkurrencen

05.07.24
Sommerbogen kører på fuld tryk, og i år er der en ekstra god grund til at være med...

... I år er der nemlig en fin bogpræmie til ALLE der afleverer et korrekt udfyldt udfordringsark og tre boganmeldelser.

Kort fortalt er Sommerbogen Danmarks største læsekonkurrence for børn i alderen 6-15 år. For at være med i konkurrencen skal du læse mindst 3 bøger og lave en lille anmeldelse.
Derudover skal du også have gennemført mindst 10 af de 30 udfordringer du finder på udfordringsarket.

Når du har udfyldt arket korrekt, skal du aflevere det på dit lokale bibliotek, hvor du så kan få din bogpræmie.

Har du svært ved at finde en god bog? Intet problem - kom hen på dit lokale bibliotek, så hjælper personalet dig med at finde noget.

Udfordringsarket finder du her - eller du kan hente det på biblioteket.