20 gode film til efterårsferien - for små og store
Det er da oplagt at se film i en regnfuld efterårsferie!
20 gode film til efterårsferien - for små og store
'I kill giants' vandt en BUSTERs som Bedste Børnefilm 2018

20 gode film til efterårsferien

11.10.19
Film for små og store

Efterårsferien venter forude med god tid og hygge. Filmstriben byder på masser af gode og fornøjelige film, så der er al mulig grund til at lade sig underholde, forføre og fornøje af film til små som store. Kig nærmere på 10 udvalgte film til de små og større børn og 10 film til de voksne.

Tjek filmene ud på Filmstriben.dk.

Om Filmstriben

HVOR MANGE FILM KAN DU SE? Som biblioteksbruger på Bornholm kan du se 5 film om måneden. (Pr. lånerkort i familien)

Hjemmefra: Log på med lånerkortnummer og pinkode, når du bliver bedt om at logge på eller identificere dig. Ofte vil du blive bedt om at vælge bibliotek - vælg 'Bornholms Folkebiblioteker'.

Filmstriben er et supplement til de kommercielle filmtjenester, ikke en konkurrent. Derfor vil Filmstriben aldrig blive den filmstreamingtjeneste hvor man kan finde alle film, men forhåbentlig den filmtjeneste hvor man kan finde de bedste film, og de film som kan være svære at finde andre steder.