Velkommen til Bibliotekernes Læsespor
Læs på anderledes måder

Velkommen til Bibliotekernes Læsespor

01.06.21
Her finder du opskriften på at gøre dine børn vilde med bøger!

Har dit barn svært ved at finde læseglæden, eller er det måske ligefrem en sur pligt at overstå læsningen?
læsesporet.dk får du masser af nye idéer til hvordan du som forælder kan styrke dit barns læseglæde. Her kan man finde inspiration til anderledes måder at læse på, eller idéer til hvordan man gør læsningen til en fælles oplevelse for hele familien.

I juni måned sætter bibliotekerne ekstra fokus på Bibliotekernes Læsespor, hvor du bl.a. finder forskellige læsekoncepter, inspiration samt viden om børns læsning.
Ét af vores kendte læsekoncepter er Sommerbogen, som afholdes hvert år i børnenes sommerferie. I år løber den af stablen 11. juni til 21. august. Hold øje her på siden for mere information.

Hold øje med...

På Bornholms Folkebiblioteker lancerer vi om kort tid et helt nyt og spændende tilbud til børnefamilier. Vi kan snart løfte sløret for det, så følg med her på siden. Vi glæder os meget til at præsentere det for jer.

For mere information om Bibliotekernes Læsespor kontakt Lea Wolffbrandt på mail lea.wolffbrandt@brk.dk eller telefon 5692 6800